REGULAMIN POBYTU W APARTAMENTACH WICHROWE WZGÓRZE W MIELENKU

Apartamenty Wichrowe Wzgórze, ul. Wichrowe Wzgórza 10, Mielenko 76-032

Właściciel: Arsann Sp. z o.o. ul. Będzińska 4A, Warszawa, email: wichroweinfo@gmail.com, tel. +48 786925490

§ 1

1. Regulamin obowiązuje na terenie Apartamentów Wichrowe Wzgórze i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
2. Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu Wynajmującym natomiast najemca pokoju „Gościem
3. Regulamin Apartamentu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty meldunkowej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
4. Pomieszczenia mieszkalne w Apartamencie, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby.
5. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 17:00 a kończy o godzinie 10:00 dnia następnego.
6. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić wynajmującemu, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Wynajmujący może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nieprzestrzegającego obowiązującego regulaminu.
7. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Apartamencie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
8. Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. W okresie tzw. „sezonu wysokiego” opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 50 zł/1h. W pozostałych miesiącach 30 zł/1h.
Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo u Wynajmującego. 
9. W Apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego. 
10. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Apartamentu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§ 2
Rezerwacja

1. Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
2. Rozliczenie całości opłaty za pobyt odbywa się najpóźniej w momencie zameldowania. Płatności można dokonać gotówką lub przelewem na rachunek bankowy wskazany w rezerwacji.
3. Najemca nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
4. Wynajmujący może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu należącym do Właściciela lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika lub innych osób przebywających w Apartmanecie. W przypadku pojawienia się Gościa w Apartamencie z objawami choroby zakaźnej, zastrzegamy sobie prawo do nie zameldowania Gościa z zachowaniem wpłaconego zadatku.
5. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny zwracając wpłacony zadatek
6. Właściciel prowadzi bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń WHO i Ministerstwa Zdrowia w celu zminimalizowania zagrożeń COVID-19. 

§ 3
Odpowiedzialność

1. Właściciel Apartamentów nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. 
2. Właściciel Apartamentów nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w częściach wspólnych, w pojeździe oraz żywych zwierząt niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu, czy poza terenem Apartamentów. 
3. Dzieci poniżej 18 roku życia powinny znajdować się na terenie Apartamentów pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci. Szczególną uwagę należy zachować w ogrodzie oraz przy Jacuzzi i Saunie. W miejscach tych obowiązuje dodatkowy regulamin. 
4. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju
uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych w Apartamentach oraz ich otoczeniu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
5. Właściciel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
6. Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest
zobowiązany poinformować o tym właściciela najpóźniej godzinę po zameldowaniu. W przypadku braku zgłoszenia uznaje się, że stan techniczny pokoju nie budzi zastrzeżeń i jest zaakceptowany przez gościa. 
7. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Właściciel może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań właściciela, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Apartamentu.
8. Właścicielowi Apartamentów przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Apartamentu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
10. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa,zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
11. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, obsługa przechowa przedmioty na koszt Gościa, przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Właściciela.
12. Interwencja policji z winy Gościa wiąże się z opłatą w wysokości 1.500,00 PLN.
13. Gość zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia wynajmowanego Apartamentu w czasie trwania rezerwacji, czyli zamykania okien i drzwi wejściowych na czas nieobecności oraz właściwego korzystania z wyposażenia elektrycznego.
14. Koszty za ewentualne zniszczenia wyposażenia Apartamentu podczas pobytu ponosi Gość.
15. Zgubienie lub nie oddanie kluczy do pokoju hotelowego wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 300,00 PLN.
16. Wynajmujący jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania w wysokości określonej powyższymi zapisami regulaminu. Środki za poniesione szkody lub opłaty dodatkowe pobierane są z karty kredytowej Gościa. W przypadku braku podania karty kredytowej, Gość jest zobowiązany pokryć koszty gotówką.
17. Wykonywanie komercyjnych lub publicznych sesji zdjęciowych w pensjonacie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Właściciela. Zabrania się utrwalania wizerunku osób w Apartamencie, jak i w jego otoczeniu bez ich zgody.

§ 4

Postanowienia dodatkowe

1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
2. W Apartamentach akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do stałej opieki nad zwierzęciem. Gość ponosi pełną odpowiedzialność z pobyt zwierzęcia.
3. W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami. W obu przypadkach jest to koszt 500,00 PLN.
4. W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję, a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Apartament bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w.
5. W Apartamencie nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
6. Zakazuje się prowadzenia na terenie Apartamentu i w jego otoczeniu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
7. W Apartamentach obowiązuje kategoryczny zakaz prowadzenia działalności zarobkowej.
8. W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez towarzyskich, prywatek, domówek itp. Osoby niezgłoszone w rezerwacji muszą opuścić apartament do godz. 22:00.
Wyjątkiem jest rezerwacja dokonana w celu organizacji w/w uroczystości, przy czym do
tego obowiązuje dodatkowy regulamin.
9. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Apartamentów, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
10. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich
wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy
tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
11. Na terenie wokół Apartamentów jest prowadzony jest monitoring części wspólnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Zapis z monitoringu udostępniony jest przez administratora danych osobowych tylko uprawnionym osobom i tylko w celach wyższej konieczności.
12. Administratorem danych osobowych jest Arsann Sp. z o.o. ul. Będzińska 4A, Warszawa.

13. Wszelkie reklamacje, uwagi dotyczące pobytu powinny być składane bezpośrednio do właściciela pod numerem telefonu: +48 786925490 lub pisemnie na adres email: wichroweinfo@gmail.com

14. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Wynajmującym jest sąd właściwy dla siedziby głównej.

15. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.

 

REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI DOMOWYMI


 

1. Zgodę na pobyt zwierzęcia wydaje właściciel Apartamentów. Przyjmujemy wyłącznie psy z pominięciem ras uznawanych za agresywne. 

2. Koszt pobytu psa w obiekcie wynosi 400 PLN /pobyt za jednego psa do 10 kg. 

3. Tylko zwierzęta domowe mogą przebywać w obiekcie.

4. W podejmowaniu decyzji o przyjęciu zwierząt (głównie psów) Właściciel będzie brał pod uwagę ich temperament, wytresowanie oraz wagę.

5. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.

6. Właścicieli zwierząt obowiązują powszechne zasady: zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych oraz na teren placu zabaw dla dzieci.

7. Właściciele psów powinni posiadać posłanie dla zwierząt oraz akcesoria do karmienia.

8. Jeżeli pościel i narzuty w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, Gość, jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez Właściciela Apartamentu.

9. Właściciele psów muszą natychmiast sprzątać nieczystości pozostawione przez psy w otoczeniu Apartamentów. Ps wyprowadzamy poza teren obiektu. 

10. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku, właściciel będzie miał podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych Gości, będzie starał się skontaktować z Gościem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, zastrzegamy sobie możliwość wejścia do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Apartamentu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa właściciel zwierzęcia.

11. Goście są odpowiedzialni za zachowanie przez swoje zwierzęta ciszy w Apartamencie i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z Apartamentu na koszt Gościa.

12. Wszystkie szkody w mieniu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Właściciela Apartamentów, a ich kosztami będą obciążeni właściciele/opiekunowie zwierząt lub Gość.


 

Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.

 

 

Regulamin płatności dla serwisu www.wichrowewzgorze.com.pl 

 

Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania płatności za pośrednictwem systemu Paynow obsługiwanego przez mBank S.A. (“Paynow”) na stronie internetowej wichrowewzgorze.com.pl.
1.2. Właścicielem serwisu jest ARSANN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000704454
NIP 9522170912
REGON 368792792
Adres siedziby Będzińska 4A, 04-882 Warszawa, Polska.
1.3. Kontakt z administratorem serwisu możliwy jest pod adresem e-mail: wichroweinfo@gmail.com lub telefonicznie: +48 786 925 490

Dostępne metody płatności
2.1. Płatności za zamówienia w serwisie mogą być dokonywane wyłącznie elektronicznie, za pośrednictwem systemu Paynow, który umożliwia:
płatności kartą płatniczą (Visa, Mastercard, inne obsługiwane karty),
szybkie przelewy internetowe,
BLIK oraz inne dostępne w Paynow instrumenty płatnicze.
2.2. Szczegółowy wykaz aktualnych metod płatności dostępny jest na stronie Paynow oraz podczas procesu składania zamówienia.

Proces realizacji płatności
3.1. Po wybraniu preferowanej metody płatności, klient zostanie przekierowany do bezpiecznego formularza Paynow w celu dokonania autoryzacji i realizacji płatności.
3.2. Termin płatności upływa w momencie składania zamówienia; brak skutecznej płatności skutkuje anulowaniem zamówienia.
3.3. W przypadku niepowodzenia realizacji płatności klient może podjąć ponowną próbę lub wybrać inną metodę z dostępnych w Paynow.
3.4. Po pomyślnej autoryzacji płatności klient otrzymuje potwierdzenie drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

Reklamacje i zwroty
4.1. W przypadku nieautoryzowanych, błędnych lub niezaksięgowanych płatności klient zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić reklamację na adres: wichroweinfo@gmail.com.
4.2. Ewentualne zwroty środków odbywają się na ten sam rachunek, z którego dokonano płatności, w terminie do 14 dni roboczych od zatwierdzenia reklamacji, zgodnie z regulacjami Paynow oraz przepisami prawa konsumenckiego.
4.3. Szczegóły dotyczące polityki zwrotów oraz ewentualnych wyjątków (np. w przypadku usług nierefundowanych) opisane są w odrębnym “Regulaminie świadczenia usług” serwisu.

Bezpieczeństwo transakcji
5.1. Wszystkie transakcje wykonywane za pośrednictwem Paynow są szyfrowane i zabezpieczone zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa stosowanymi przez operatora płatności (mBank S.A.).
5.2. Serwis nie przechowuje pełnych danych płatniczych klientów (np. numerów kart), z wyjątkiem danych niezbędnych do realizacji zamówienia i w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawnych.

Odpowiedzialność stron
6.1. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz do korzystania wyłącznie z legalnych i uprawnionych instrumentów płatniczych.
6.2. Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za niemożność realizacji płatności wynikającą z przyczyn leżących po stronie operatora płatności (Paynow), banku klienta lub nieprawidłowego działania systemów informatycznych niezależnych od serwisu.
6.3. Zasady odpowiedzialności operatora płatności określa regulamin Paynow dostępny pod adresem: https://www.paynow.pl/regulamin

Dane kontaktowe i obsługa klienta
7.1. Wszelkie pytania dotyczące płatności, reklamacji oraz zwrotów należy kierować na adres e-mail: wichroweinfo@gmail.com lub telefonicznie: +48 786 925 490
7.2. Czas odpowiedzi na zgłoszenie nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych.

Postanowienia końcowe
8.1. Akceptacja niniejszego regulaminu jest warunkiem koniecznym realizacji zamówienia oraz dokonania płatności w serwisie.
8.2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w tym ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
8.3. Regulamin jest dostępny na stronie wichrowewzgorze.com.pl i może być w każdej chwili pobrany przez klienta.


 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH


 

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.


 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest: Arsann Sp. z o.o. ul. Będzińska 4A, Warszawa


 

Dane osobowe:

Na potrzeby procesu rezerwacji/wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.

Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta w dowolnym momencie na życzenie Gościa. 


 

Zobowiązania Administratora:

Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.

Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów takich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.

Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony. 


 

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;

- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;

Właścicielem Apartamentów Wichrowe Wzgórze w Mielenku jest Arsann Sp. z o.o. ul. Będzińska 4A, Warszawa. 


 

MONITORING - INFORMACJA RODO


 

Wokół budynku oraz w jego bezpośrednim otoczeniu prowadzony jest monitoring wizyjny (CCTV) (dalej „Obiekt”). 

Administratorem danych osobowych jest Arsann Sp. z o.o. ul. Będzińska 4A, Warszawa. 

Dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa w obszarze objętym monitoringiem wizyjnym, ochrona mienia oraz zapobieganie sytuacjom mogącym skutkować utratą informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Instytut na szkodę na postawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust 1 pkt f) RODO) 3. Prawnie uzasadnionym interesem administratora danych jest konieczność zapewnienia bezpieczeństwa osobom oraz mieniu znajdującemu się w obszarze objętym monitoringiem, jak również zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłyby narazić administratora danych na szkodę. 

Dane osobowe będą przechowywane przez okres do 7 dni od dnia nagrania, po upływie tego terminu zostaną automatycznie nadpisane. Dokładny czas przechowywania uzależniony jest od ilości zdarzeń i pojemności dysku rejestratora. 

Dane z systemu monitoringu wizyjnego mogą być udostępnione wyłącznie uprawnionym organom w przypadku wystąpienia lub podejrzenia wystąpienia zdarzenia zagrażającemu bezpieczeństwu, życiu i zdrowiu osób a także niszczeniu i kradzieży mienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Dane z monitoringu wizyjnego mogą być również udostępnione osobie trzeciej, która wykaże swój interes prawny, co do otrzymania zapisu. Zapis udostępniany jest na wniosek osoby/organu zgodnie z przyjętą u administratora procedurą. W powyższych przypadkach dane mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż to wskazano w ust. 6. Dane z monitoringu wizyjnego mogą posłużyć jako materiał dowodowy i w związku z tym mogą być przechowywane przez okres niezbędny do wyjaśnienia mających miejsce incydentów lub też zakończenia ewentualnie toczących się postępowań. 

Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wejścia na teren Apartamentów. 

Posiada Pani/Pan prawo wglądu swoich danych, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Prawo osoby do wglądu może zostać ograniczone w uzasadnionych przypadkach takich jak ochrona danych osobowych innych osób objętych w obszarze monitoringu lub dochodzenie roszczeń i prowadzenie postępowań przez organy uprawnione przepisami prawa. 

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją wobec przetwarzania Pani/Pana danych w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f) RODO)

Przysługuje Panu/Pani skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 


 

Regulamin korzystania z SAUNY i JACUZZI


1. Postanowienia ogólne
- Sauna i jacuzzi przeznaczone są wyłącznie dla gości Apartamentów Wichrowe Wzgórze.
- Korzystanie z sauny i jacuzzi odbywa się wyłącznie po wcześniejszym zapoznaniu się z niniejszym regulaminem.
- Goście korzystają z urządzeń na własną odpowiedzialność.
2. Zasady korzystania
2.1 Wymagania zdrowotne i wiekowe
- Z jacuzzi mogą korzystać osoby zdrowe powyżej 12. roku życia, a z sauny osoby powyżej 16. roku życia.
- Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z urządzeń tylko pod stałym nadzorem osoby dorosłej.
- Zabrania się korzystania z sauny i jacuzzi osobom z chorobami zakaźnymi, otwartymi ranami lub będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków bądź leków uspokajających.
2.2 Higiena i przygotowanie
- Przed wejściem do sauny lub jacuzzi należy dokładnie umyć ciało.
- W saunie należy osuszyć ciało oraz korzystać z ręcznika pod całym ciałem, w tym pod stopami.
- Nie wolno stosować kosmetyków, olejków ani balsamów przed wejściem do jacuzzi lub sauny.
2.3 Zachowanie w trakcie korzystania
- Zabrania się wnoszenia jedzenia i napojów do jacuzzi i sauny.
- W jacuzzi zabrania się skakania, nurkowania oraz gwałtownych ruchów.
- Rekomendowany czas korzystania: Sauna: do 15 minut, Jacuzzi: do 20 minut
- Po zakończeniu sesji w saunie zaleca się schłodzenie ciała oraz nawodnienie organizmu.
3. Odpowiedzialność i bezpieczeństwo
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne wynikające z korzystania z sauny i jacuzzi.
- Osoby z chorobami serca, nadciśnieniem, epilepsją, kobiety w ciąży oraz osoby starsze powinny przed skorzystaniem skonsultować się z lekarzem.

 


 


 


 

Rezerwuj
Dojazd
Zadzwoń